Згадати все!!!

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Козіцка Ірина Миколаївна

Назва проекту

"Згадати все!!!"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Біологія, Психологія, Інформатика

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

Короткий опис проекту

Світ постійно змінюється. Змінюються і технології. Завдяки шаленому розвитку ІКТ жити стало набагато простіше, оскільки багато розумової роботи за нас виконують різноманітні технічні пристрої. Але не потрібно забувати і про саморозвиток, наприклад як навчитися виконувати якісь обрахунки усно, чи максимально швидко читати, а головне запам'ятовувати максимальну кількість потрібної інформації, розвивати свою пам'ять. Саме це є основним завданням проекту.
Даний проект ставить перед учнями 10 класу мету: поглибити знання про такий процес як пам'ять, види пам'яті, дослідити можливості людської пам'яті, проаналізувати методи її покращення.
В ході проекту учні працюють в групах: шукають і аналізують інформацію, ведуть блог.

Питання проекту

Ключове питання

Чи можна все запам'ятати?

Тематичні питання

1. Що таке пам'ять і як вона працює?
2. Види пам'яті.
3. Можливості пам'яті людини - які вони?

Змістові питання

1. Методи покращення пам'яті.
2. Які чинники погано впливають на нашу пам'ять?
2. Цікаві факти про пам'ять.

План вивчення теми

План проекту
План реалізації проекту

Навчальні цілі

• дізнатися яку роль відіграє пам'ять для людини;
• вияснити які є методи для покращення пам'яті;
• навчитися знаходити і аналізувати необхідну інформацію;
• отримати досвід дослідницької роботи;
• навчитися виконувати командні завдання, працювати в групі.

Діяльність вчителя

Вчитель формулює тему, мету і завдання проекту, ключове, тематичні і змістові питання. Розробляє критерії оцінювання, виконує підбір літератури, інтернет - джерел та інших матеріалів, які потрібні для реалізації проекту.
Під час реалізації проекту демонструє презентацію, обговорює з дітьми питання проекту, пояснює учням завдання, які потрібно виконати, розповідає про оцінювання.
Впродовж всього проекту консультує і контролює діяльність учнів, проводить поточне і кінцеве оцінювання.
Фасилітація
Презентація вчителя
Блог вчителя

Діяльність учнів

Обговорюють питання проекту, переглядають презентацію вчителя. Після цього об'єднуються в групи, отримавши теми і завдання своєї пошуково - дослідницької роботи. Здійснюють пошук інформації у різних джерелах, аналізують її. Постійно консультуються з вчителем щодо своєї діяльності над завданнями. На останньому етапі проекту - оцінюванні - проводять презентацію блогу, який створили і заповнили самостійно, а також діляться набутим досвідом і враженнями від проекту.
Блог учнів

Оцінювання

В ході реалізації даного проекту, вчитель здійснює поточне оцінювання. Відповідно до завдань проекту, на завершальному етапі оцінюється презентація учнями власного блогу, який є спільним напрацюванням всіх гуп, оскільки кожна група працювала над окремим завданням, результати якого висвітлено в окремій статті.
Таблиця ЗХД
Оцінювання блогу учнів
Рефлексія

Корисні ресурси

Intel@Навчання для майбутнього. Версія 10.1
Вікіпедія
Поняття про пам'ять
Пам'ять. Види пам'яті.
Як покращити пам'ять?