Навчальний проект:"Куди голову повернеш, многокутник там знайдеш"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекта

Стрелюк Марія Вікторівна

Назва проекта

"Куди голову не повернеш,
многокутник там знайдеш."

Основні та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія, інформатика, історія, біологія, музика, образотворче мистецтво, трудове навчання

Cтислий опис проекта

Учні 8 класу проводять самостійні дослідження про використання многокутників у нашому житті. У результаті проведених досліджень учні повинні зрозуміти, як часто ми зустрічаємося з многокутниками і спільними зусиллями створити презентацію на тему: ” Куди голову повернеш многокутник там знайдеш”, а також публікацію. Підведення підсумків проводитиметься за допомогою гри “Лото”, а також самостійно спробують створити тварини за допомогою многокутників гра "Танграм".

Питання

Ключове питання
Чи знаєш ти світ, в якому живеш?

Тематичні питання
З яким многокутниками ми зустрічаємося найчастіше?
Чи є важливими многокутники в нашому житті?

Змістові питання
Що таке многокутник?
Які властивості многокутника ви знаєте?
Як обчислюється площа прямокутника?
Як обчислюється площа паралелограма?
Як обчислюється площа трикутника?
Як обчислюється площа трапеції?

Вік учнів, клас

Проект розрахований на учнів 8 класу (13-14 років)

План вивчення теми (вставити файл)

Учні повинні освоїти тему: "Многокутники. Площі многокутників". Метою даного проекту є не лише вивчити формули для знаходження площ многокутників, але й озирнутися навкруги і побачити, як наше життя залежить від многокутників (трикутник, прямокутник, ромб, паралелограм, трапеція, квадрат). Щоб більш наочно побачити взаємодію людини і многокутника кожен учень повинен підготувати на кожний урок, в залежності від того, який многокутник розглядається, і яка йому дісталася область професійної діяльності людини, зображення цього многокутника відповідно до області. У кінцевому результаті вся зібрана і проаналізована інформація учнями буде оформлена у вигляді презентації. Також ж учні прийматимуть участь у створені номера шкільної інформаційно-розважальної математичної газети "Ромб". Для підведення підсумків засвоєних знань учнів була проведена гра "Лото", а для розвитку учнівської фантазії, учням було запропоновано створити зображення звірів за допомогою "Танграму".
План

Навчальні цілі

Засвоєння учнями матеріалів з теми: "Многокутник. Площі многокутників".
Навчитися оброблять знайдену інформацію і висвітлювати її оточуючим.
Навчитися або удосконалити знання по програмі MS PowerPoint.
Навчитися висловлювати і обгрунтовувати свою думку.
Навчитися знайденні знання використовувати в реальному житті.

Діяльність вчителя

Учитель повідомляє тему проекту "Куди голову повернеш, многокутник там знайдеш", формулює ключові, тематичні і змістові питання. На кожному уроці розпочатої теми: "Многокутник. Площі Многокутників" викладає потрібний матеріал, прослуховує і проводить з іншими учнями аналіз почутої інформації знайденої учнем. Допомогає учням в кінцевому результаті створити презентацію на тему: "Куди голову повернеш, многокутник там знайдеш". При закінчені теми робить перевірку знань учнів з пройденого матеріалу, а щоб контроль знань став не лише, як отримання оцінки, але й дав можливість учням пофантазувати, вони створювали звірів за допомогою танграм. Головним заданням вчителя є допомагати і підтримувати усі ідеї своїх учнів. Блог
Презентація_портфоліо
Танграм
Гра "Лото"
Брошура

Діяльність учнів

Учень повинен вивчити весь матеріал по темі: "Многокутник. Площі многокутників". На кожний урок підготувати ілюстрації многокутника відповідно до обраної області. Бути активним на кожному уроці, висловлювати думки на рахунок знайдених зображень свого однокласника. Навчитися поважати думку інших і працювати в команді, щоб досягти потрібного результату. Добре підготуватися до підсумкового контролю, щоб отримати високу оцінку. Учень повинен долучитися до створення наступного номера шкільної газети "Ромб".
Учнівська презентація
Газета "Ромб"
Сторінка №1
Сторінка №2
Сторінка №3

Оцінювання

Оцінювання проекту буде здійснюватися за допомогою форм оцінювання презентації та публікації. А також враховуватиметься виступ учня у подані знайденої інформації. Бали виставляються у 12-бальній шкалі. Перевірка публікації і презентації оцінюватиметься за наступними критеріями:
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТУ
КРИТЕРІЇ_ОЦІНЮВАННЯ_ПРЕЗЕНТАЦІЇ
КРИТЕРІЇ_ОЦІНЮВАННЯ_ПУБЛІКАЦІЇ

Корисні ресурси

Многокутник
Чотирикутники навколо нас

Інші документи