Назад у майбутнє

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Яцишин Ольга Василівна

Назва проекту

Назад у майбутнє

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

біологія, виховна робота, історія, географія, інформатика, українська мова

Вік учнів, клас

16 років, 11 клас

Стислий опис проекту

Проект призначений для учнів 11 класів. В ході проекту учні складають своє "Генеалогічне дерево", повідомлення про свою сім’ю, в якому розкривають девіз сім¢ї, традиції сім’ї, походження свого прізвища. Також учні презентують герб та печатку своєї сім’ї, а також роблять фотовиставку сімейного альбому. Дослідження родоводу дозволяє усвідомити і сприйняти такі заповіти людині, як: збудувати свою домівку, посадити дерево, виростити та виховати дітей. Вихована у дусі патріотизму людина буде поважати своїх рідних та людей старшого віку.

Питання проекту

Ключове питання

Хто я?

Тематичні питання

Що ви знаєте про свій родовід?
Таємниця вашого імені (що означає ваше імя?)
Походження вашого прізвища

Змістові питання

Що вивчає генетика?
Що таке спадковість?
Яке значення має генетика для практичної діяльності людини?
Що таке генеалогія?
Охарактеризувати закони Менделя, їх статистичний характер.

План вивчення теми

План вивчення теми
План впровадження

Навчальні цілі

Мета проекту: поглиблювати родинні стосунки; розширювати знання учнів про своїх найдорожчих людей; стимулювати інтерес дітей до історії своєї сім'ї, її значення у житті людини, залучати дітей до створення класної родини; учити дітей розуміти та збагачувати рідну мову; розвивати здібності, мислення, творчість дітей, пізнавальну активність, зв'язне мовлення, шанобливе ставлення до рідних. Очікувані результати: виховання цілісної особистості, що зумовлене співпрацею дітей із батьками; володіння навичками ділової комунікації, рольової взаємодії, толерантної поведінки, інформаційного обміну; володіння специфічними навичками навчальної праці (здатність до самоосвіти), нормами та еталонами соціальної життєдіяльності (вихованість); розширення світогляду й поглиблення педагогічної, психологічної та виховної компетенцій батьків; створення комплекту методичних рекомендацій.

Діяльність вчителя

Учитель поділяє учнів класу на групи, створює презентацію планування дій, добір відповідних форм і методів роботи; створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі; здійснення психолого-педагогічного впливу за допомогою елементів педагогічної техніки; надання практично-методичної допомоги учням
Презентація вчителя
Блог вчителя

Діяльність учнів

В ході проекту учні складають своє "Генеалогічне дерево", повідомлення про свою сім’ю, в якому розкривають девіз сім’ї, традиції сім’ї, походження свого прізвища. Також учні презентують герб та печатку своєї сім’ї, а також роблять фотовиставку сімейного альбому. Учні створюють публікацію. Учні діляться на групи:
1. «Дослідники» досліджують роботи «Мій родовід», вони ознайомлюють нас із цікавою інформацією.
2. «Етнознавці» дізнаються про традиції родин.
3. «Журналісти» беруть інтерв’ю у дідусів і бабусів учнів класу, які є ветеранами
Презентація учнів
Публікація учнів

Оцінювання

На початку рoботи над проектом учні знайомляться з презентацією вчителя , обговорюють ключове і тематичні питання проекту , за допомогою «Асоціативного куща» актуалізують опорні знання. Під час роботи над проектом учитель і обдаровані учні консультують тих , хто цього потребує , проводять потокову перевірку знань . Учням також допомагають батьки. По закінченні проекту організовується обговорення, під час якого учні мають змогу оцінити проектну діяльність у цілому та особистий внесок кожного в спільну справу. Обмірковуючи досвід, набутий у процесі реалізації проекту, вони відповідають: які знання вони отримали; чого і як вони навчились; яких умінь і навичок вони набули; які переваги дає групова співпраця; що вдалося найкраще; чи важливою була їхня діяльність для власної родини.
Оцінювання учнівської презентації
Оцінювання учнівської публікації
Рефлексія

Корисні ресурси

Значення прізвища
Таємниця імені
Біологія 11 клас

Інші документи

ДНК - портрет нації

Виховна година та виховний захід