Програма проведення тренінгу

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу

  • Вправа 1. Знайомство
  • Вправа 2. Ознайомлення з ресурсами програми
  • Вправа 3. Створення папок Портфоліо
  • Вправа 4. Створення власного блогу
  • Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 2. Навчання за допомогою методу навчальних проектів

  • Вправа 1.. Ознайомлення з навичками, які необхідні учням у 21 столітті
  • Вправа 2.. Використання методу проектів у навчальному процесі
  • Вправа 3.. Ознайомлення з Планом вивчення теми та формою оцінювання Портфоліо.
  • Вправа 4.. Пошук Інтернет-ресурсів про метод навчальних проектів та створення закладок на потрібні Інтернет-ресурси
  • Вправа 5.. Планування публікації для ознайомлення з методом проектів
  • Вправа 6.. Створення публікації.
  • Вправа 7.. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 3. Дослідження у навчальних проектах

  • Робота в парах. Обговорення теми
  • Вправа 1. Визначення навчальних цілей, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів
  • Вправа 2. Етапи створення Портфоліо проекту та цілі власного навчання
  • Вправа 3. Розробка Основних запитань проекту, які спонукають учнів до дій та мислення
  • Вправа 4. Навчальне дослідження та метод проектів
  • Вправа 5. Робота з Планом вивчення теми
  • Вправа 6. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 4. Формуюче оцінювання в проектному навчанні

  • Робота з парах: Обговорення з іншими учасниками Основних запитань та прикладів завдань на дослідження учнів
  • Вправа 1. Перегляд різних видів оцінювання
  • Вправа 2. Оцінювання навчальних потреб учнів…
  • Вправа 3. Створення презентації про основні ідеї вивчення теми
  • Вправа 4. Робота з Планом вивчення теми
  • Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 5. Інтернет в проектній діяльності учнів

  • Вправа 1. Спільна робота з електронними документами. Використання веб-документа для спільного редагування при роботі над формулюванням Основних запитань теми

Робота в малих групах/парах. Обговорення презентації оцінювання навчальних потреб учнів

  • Педрада. Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій
  • Вправа 2. Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті
  • Вправа 3. Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій
  • Вправа 4. Використання Інтернету для проведення досліджень
  • Вправа 5. Оцінювання Інтернет-ресурсів
  • Вправа 6. Робота з Планом вивчення теми
  • Вправа 7. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 6. Спілкування та співпраця в Інтернеті

  • Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету
  • Вправа 1. Додавання посилань і зображень у вікі-середовищі
  • Вправа 2. Спілкування зі світом через Інтернет
  • Вправа 3. Створення мережевого опитувальника
  • Вправа 4. Навчання у співробітництві, що базується на сервісах Веб 2.0
  • Вправа 5. Робота з Планом вивчення теми
  • Вправа 6. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 7. Створення прикладів учнівських робіт

  • Обговорення в малих групах/парах: використання Інтернету при створенні проекту
  • Вправа 1. Перегляд прикладів учнівських робіт
  • Педрада. Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання
  • Вправа 2. Планування прикладу учнівської роботи
  • Вправа 3. Створення прикладу учнівської роботи
  • Вправа 4. Перегляд Плану вивчення теми та внесення до нього змін
  • Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчання

Плануємо на майбутнє

Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів у проекті

  • Обговорення у малих групах/парах: обговорення прикладу учнівської роботи
  • Вправа 1. Вивчення стратегій оцінювання
  • Педрада. Залучення учнів до процесу оцінювання
  • Вправа 2. Створення інструменту для оцінювання учнівської роботи.
  • Вправа 3. Перегляд та внесення змін до прикладу учнівської роботи
  • Вправа 4. Перегляд та внесення змін до Плану вивчення теми
  • Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів

  • Робота у малих групах /парах: перегляд прикладів учнівських робіт та інструментів їх оцінювання
  • Вправа 1. Адаптація навчального процесу до навчальних потреб різних учнів
  • Вправа 2. Підтримка учнівської самоспрямованості у навчанні
  • Педрада. Підтримка учнів з різними навчальними потребами
  • Вправа 3. Створення навчальних матеріалів для сприяння успіхів учнів.
  • Вправа 4. Перегляд та внесення змін до Плану вивчення теми
  • Вправа 5. Рефлексія. Аналіз власного навчання.
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 10. Фасилітація за допомогою комп’ютерних технологій

  • Педрада: постановка запитань задля розвитку та навчання учнів
  • Вправа 1. Створення документів для фасилітації
  • Вправа 2.План впровадження проектів
  • Вправа 3.Підсумковий перегляд створеного Портфоліо
  • Вправа 4.Рефлексія. Аналіз власного навчання
  • Плануємо на майбутнє

Модуль 11. Демонстрація Портфоліо проекту

  • Педрада: демонстрація результатів учнівських проектів
  • Вправа 1. Завершення Портфоліо
  • Вправа 2. Планування демонстрації
  • Вправа 3. Демонстрація Портфоліо
  • Вправа 4. Оцінювання тренінгу