Створення банера в середовищі Macromedia Flash

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

--Senkivb 02:46, 8 грудня 2009 (UTC)

Завдання уроку:


Освітні:

  • закріплення навички роботи в середовищі Macromedia Flash;
  • вивчення нового поняття банер.

Виховні:

  • виховання почуття відповідальності за результат роботи;
  • формування та розвиток навичок коректної поведінки під час обговорення питань;
  • виховання дбайливого ставлення до комп'ютерної техніки.

Розвиваючі:

  • розвиток творчих здібностей;
  • формування умінь виступати перед аудиторією;
  • формування та розвиток уміння коротко і точно відповідати на поставлене питання

План уроку

  • Організаційний момент (2 хв.)
  • Новий матеріал (10 хв.)
  • Усна робота (8 хв)
  • Створення банера на комп'ютері (20 хв)
  • Перегляд банерів (5 хв)
  • Домашнє завдання (2 хв)

Хід уроку:

1. Організаційний момент.

Вчитель:(Педагогічні установки на роботу). Сьогодні ми продовжимо вивчення програми Macromedia Flash і виконаємо практичну роботу по створенню банера в цій програмі.
Вчитель: Які асоціації у вас викликає слово банер?
Учні: Інтернет, реклама, прямокутник.

2. Новий матеріал (презентація "Поняття баннера").

Новий матеріал - (Слайд 1)

Коментарі.Так як на вікі неможливо прикріпити посилання на окремі слайди презинтації то я її за конвертував в флеш ролик і розмістив тут презинтація пропуную переглядати одночасно з розбиранням матеріалу)

ІСТОРІЯ.

Банер - це прямокутне графічне зображення, рекламує Web-вузол, продукцію чи послуги і містить в собі посилання на цей Web-вузол. Банери також бувають інформаційними, які повідомляють про будь-яку подію. (Слайд 2)

Коли зародилася баннерная реклама, сказати складно. Вона з'явилася, коли почала розвиватися комерція в Мережі. Потрібно було рекламувати свої послуги в Мережі власникам сайтів. Та й самі сайти мали потребу в рекламі.

Енциклопедія Wikipedia стверджує, що перший графічний рекламний модуль в Інтернеті, на який можна було клікнути для переходу до інформації рекламодавця, було продано в 1993 році на сайті Global Network Navigator, що належав американському комп'ютерному видавництву O'Reilly. (Слайд 3)

Однак днем народження банера слід вважати 25 жовтня 1994, коли на сайті Hotwired (належав самому відомому американському журналу про технології Wired) було розміщено банер AT & T, який виглядав жахливо, але був інновацією. (Слайд 4)

Розмір банера - 468х60 - згодом став найвідомішим стандартом в Інтернет -- рекламі, хоча і була витіснена більш великими форматами 10 років по тому.

На малюнку нижче зображений банер, який імовірно вважається самим першим в Інтернет. Він з'явився в 1994 році. (Слайд 5)

Imag1.jpg

РОЗМІРИ.

Банер може мати будь-які розміри по вертикалі і горизонталі - це ж всього лише рекламна картинка! Але, як і все в цьому світі, ці розміри піддавалися стандартизації, в результаті якої можна виділити кілька основних типів.

Найбільш поширеними є банер розміром 468? 60. Завдяки вдалому підбору розміру сторін, такі рекламні картини мають добрий відгук і, крім того, чудово вбудовуються в шапки більшості сторінок Інтернету. Крім того, він є першим форматом в мережі Інтернет. (Слайд 6)

Розміри 125 * 125, 120 * 90, 120 * 60 найчастіше зустрічаються на сторінках ліворуч або праворуч у колонці меню сайту.

Кнопки 88 * 31 вносяться звичайно вниз сторінки.

У інтернеті великою популярністю користуються рекламодавців розміри 100х100, а також 150х80, незважаючи на те, що вони не є стандартизованими.

Часто створюється ціла серія банерів, що має єдиний стиль, але різні розміри. (Слайд 8)

КЛАСИФІКАЦІЯ БАНЕРІВ.

Можна провести різні класифікації банерів.

Банери діляться по виду на статичні та анімаційні. Статичні банери є звичайними картинками. В основному це логотипи. Справжні рекламні банери є анімаційними. (Слайд 9)

Розрізняють іміджеві, Клікова та інформаційні банери. Перші, як випливає з назви, формують імідж компанії, бренд, а другі намагаються залучити потенційних клієнтів на власну web-сторінку, третій інформують про будь-яку подію. (Слайди 10-13)

Банери можуть також відрізнятися технологією виготовлення. Найпоширеніша формат - GIF. Він підходить для неанімірованних або нескладних анімованих банерів. При використанні GIF-формату розмір його дуже малий, і це добре, оскільки тоді підвищується ймовірність того, що користувач завантажить банер до кінця. (Слайд 14)

Банери формату GIF малюються в різних растрових або векторних графічних редакторах. Для цих цілей використовуються спеціальні програми типу Ulead GIF Animator чи Adobe ImegeReady. (Слайд 15)

Особливою популярністю кілька років користуються Flash - банери, створені у програмі Macromedia Flash. Дані банери мають переваги в порівнянні з GIF-банерами: (Слайд 16)

  • вони можуть реалізовувати більш складну анімацію;
  • мають менший розмір;
  • вантажаться навіть тоді, коли користувач відключив у своєму браузері функцію відображення графіки.

Існує також третій, найрідкісніший стандарт, так званий інтерактивний банер. Такі банери створюються з використанням технології CGI, Java або VBS, а також елементів HTML і Flash-анімації. (Слайд 17)

СТВОРЕННЯ БАНЕРА.

Отже, банер - це запрошення на ваш сайт. Звичайно, воно має бути оригінальним, помітним, незвичайним, але в той же час простим і зрозумілим. Хороший банер - це певна ідея, яка повинна зацікавити відвідувача і запалити в ньому бажання сходити згідно з посиланням.

Основні завдання, які повинен вирішувати банер:

  1. Привернути увагу відвідувачів
  2. Відрізнятися від інших банерів
  3. Відповідати темі сайту

При вимірі ефективності банерів користуються терміном CTR (Click Through Ratio), що вимірюється у відсотках і виражає відношення числа показів банера до числа натискань на нього. Для звичайних банерів він становить від 0,5 до 1,5%. Існують і інші більш складні розрахунки ефективності банерів.

Відвідувач сайту витрачає на перегляд банера не більше 3-5 секунд. Тому думка на банері повинна бути виражена чітко і образно. Основними елементами банера є слоган і візуальний образ. До розробки і того й іншого слід переходити після з'ясування завдань банера. Придумування гарного слогана дуже важливо. Погана фраза може зіпсувати самий прекрасний образ. (Слоган - девіз або коротка фраза, що виражає основну думку рекламного повідомлення). В області реклами існують конкурси на слоган, так за підсумками 2006 року переможцем став слоган Yandex "Знайдеться все" (пошукова система). Перемога була здобута над слоганом "Управляй мрією" (Toyota). (Слайд 18)

Придумавши слоган, можна підбирати ілюстрацію його графічного образу.

Також при створенні банера потрібно враховувати, що проглядатися він буде в чужому оточенні, і ми нічого не будемо знати про сторінку, на якій він виявиться, і не зможемо передбачити колірної гами. Тому необхідно явно позначити межі банера - по його периметру. Крім того, у банера не повинно бути прозорого фону - обов'язково суцільний (але не обов'язково однокольоровий).

Банер повинен нести якусь ідею, інакше він буде непривабливий, йому не буде чим залучити, заінтригувати, зацікавити відвідувача. Хороший банер можна порівняти з головоломкою - вона не відразу вирішується, але знайшовши відповідь, відвідувач отримує позитивні емоції і запам'ятовує його.

Можна вважати, що кожен банер складається з наступних частин: (Слайд 19)

  1. Слоган
  2. Візуальний об'єкт, що ілюструє слоган (часто це логотип).
  3. Колірні гами (для іміджевих банерів кольору часто збігаються з кольором рекламує сайту)
  4. Додаткова інформація (адреса web-сторінки, пояснювальний текст)

Додаткових елементів оформлення, що підкреслюють основну думку і стиль банера. У разі імджевих банерів дуже зручно зробити один шаблон і, підставляючи різні слогани і візуальні об'єкти, отримати цілу серію банерів. Створити гарний банер дуже складно. Як кажуть практики: "Потрібно запам'ятати одне правило - якщо створений банер вам не подобається, то навряд чи він сподобатися іншим".


3. Усна робота.

Коментарі. Учням видається Додаток 2. В круглих дужках записані правильні відповіді до завдань.

  1. Назвіть компанії, які використовують такі слогани:
    • "Про кого ти думаєш зараз?" (МТС)
    • "Рожевий довірся йому і плям немає" (Ваніш)
    • "С" ... "веселіше. У будинку чисто в два рази швидше "(Містер Пропер)
    • "Управляй мрією" (Toyota)
    • "Імунітету багато не буває" (Імунелі)
    • "Корм енергійних кішок" (KiteKat)
    • "Все, що потрібно людині" (шоколад "Оленка")
    • "Свобода бути собою" (Саваж)
    • Побудуй своє спілкування "(Мегафон)
    • "Живи на яскравій стороні" (Білайн)
    • "Щастя - це просто" (Фруктовий сад)
    • "Об'єднуючи покоління" (печиво "Ювілейне")
  2. Складіть слоган (кілька) для баннера сайту про тварин (про місто).
  3. Назвіть 2-3 компанії, у логотипі яких є конкретний об'єкт, який ілюструє її бренд:
    • Яйце - МТС;
    • Бджола - Білайн;
    • Зірка - Київстар.
    • Багато брендів і компанії використовують для своїх логотипів два - три кольори.
  4. Назвіть 2-3 компанії, у логотипі яких є два кольори:
    • Білайн (чорний і жовтий);
    • МТС (червоний і білий);
    • "Київстар" (синій та білий).

4. Створення банера на комп'ютері.

Практична робота розписана по етапах в Додатку 3.

5. Перегляд банерів.

Коментарі. Всі, створені, банери можуть бути передані на вчительський комп'ютер і за допомогою програми Macromedia Dreamweaver вставлені в HTML-документ і показані через проектор.

6. Домашня робота.

Продумайте дизайн, слоган і підберіть картинки для банера, який рекламує вашу майбутню професії

Перегляд прикладів баннерів тут